منتدى مــعـــهــــد طيبـه لعلوم الحاسب الالي

أكبر تجمع لطلاب معهد طيبه والأكثر تميزا

مــــــــــنــتـدى مـــــــــعـــــــــهــــــــــد طـــــــــــيـــــبــــــــــه لـــــــلـــــــحـــــــــاســـــــــــــب الالــــــــــــى أكــبــر تــجــمـــــع للــطـــلـــــبـــــه والأكـــثـــر تــمــيــزا
*****اهــــلا ومـــرحـــبــــــا بـــكـــم في أكــبـــر تــجــمــع لطــلاب مــــعـــــهـــــــد طـــــيـــبـــــه لـــعـــــلــــــوم الــحــاســب الالــــي*****

الطلبة تدخل هنا بسرعه

شاطر
    hamada
    مدير منتدى معهد طيبة
    مدير منتدى معهد طيبة

الطلبة تدخل هنا بسرعه

مُساهمة من طرف hamada في الإثنين 01 مارس 2010, 12:00 pm

انا عايذ اعرف بقى ايه حكاية المعهد بتاعنا بالضبطpig
    ماهو لازم نتناقش في الحجات دي مش كل حاجه نسقت queen
    موضوع انهم يلغة برنامج الماكس ده عده كده محدش قال حاجه ولا اتكلم...يشيله ويضيفه اللي هم عيزينه كده عادي المفرود أن برنامج الماكس ممتد لأخر السنه ...ده حقنا حد يقولي احنا اخدنا ايه في الماكس ولا حاجه أخدنا نعمل صندوق ..هو ده برنامج الماكس اللي هو يعتبر اهم برنامج في المعهد كله
    نيجي لموضوع الكتب برده بنسقت مش عارف ليه ..بنستلم الكتب كل ترم على دخول الامتحان ...في في الدنيا معهد ولا أي جه تعليم بتعمل كده بس ارجع واقول العيب مش عليهم العيب علينا احنا ..ايوه علينا احنا مادام شيفنا بنسقت على كل حاجه كده عايزنهم يعمللكم ايه ...عايذ اشوف ردك ورئيكم في الموضوع ده وعايذ كمان اي حد بتوجه مشكله في المعهد يطرحه وناقش بعض بيها..عشان دلوقتي خلاص انا بلاحظ أي موضوع بيتعمل دلوقتي في المنتدى بينتشر في المعهد
    تاني يوم ... Smile

elqanas
    المشرف العام على منتدى معهد طيبة
    المشرف العام على منتدى معهد طيبة

رد: الطلبة تدخل هنا بسرعه

مُساهمة من طرف elqanas في الثلاثاء 02 مارس 2010, 12:00 pm

الكتب دى المفروض قبل مانبدا الترم نكون واخدنها علشان نحل الشيتات على الاقل بدل ما نيجى فى اخر السنة ونلاقى اننا لازم نحل الشيت فى 4 ايام ....ثانبا حكاية الماكس انا بصراحة مش عارف ايه اللى هما بيعملو الماكس ده برنامج من البرامج المهمة بس ارجع واقول ان ده مش معهد ..... ده زى شهادة خبرة ... هنعمل ايه يعنى ؟؟؟؟؟؟

marwa

مُساهمة من طرف marwa في الثلاثاء 02 مارس 2010, 12:45 pm

أكتر كلمه قولتها ياحمادة عجبتني أن العيب عليا واننا اللي بنسقت على كل الحاجات دي sunny يس ياحماده هي دي فعلا المشكله
    كل واحد بيقول لتاني ماتكلم انت واطلب انت ولما بنيجى نطلب موضوع الكتب ده من الدكتره يقولنا هكلملكم الاداره ..وبرده مش بناخد الكتب الا قبل الامتحان بأسبوع

وموضوع اننا بنمضي حضور واحنا دخلين ده انا حاسه ان كل الكلام ده فشينك قدمنا كده وخلاص انا بقيت مامضيش بريح دماغي
    وكمان موضوع الجدول انت ياحماده عملت حاجه عجبتني اوي انك نزلت الايام بس في الجدول ومنزلتش البرامج امتى ولا مواعيد المحاضرات عشان فعلا مافيش حاجه ثابته ..انا بروح والمحاضره اللي بلاقيها شغاله بحضرها.....أنا اتخنقت من المعهد ده clown clown clown
    samiromance
    مشرف على منتدى الحب والرومانسية
    مشرف على منتدى الحب والرومانسية

مُساهمة من طرف samiromance في الأربعاء 03 مارس 2010, 11:51 am

الكل اتخنق من المعهد مش انتى لوحدك ده اسمه تهريج
    مش عرفين دى حضان ولا مركز تعليمى ولا معهد بس اكيد مش معهد
    وحكاية المكس دى انا اتكلمت عليها فى وسط المحاضرة الاوله الى كان بيدها دكتور صابر
    وقلت لزم نكمل الماكس دى اهم ماده فى الموضوع ده كلو واحنا ماخدناش اى حاجه فيه غير ان نعمل قبه ونطلعها فوق الجامع طبعا محدش عدل على كلامى ومشو الى هما عوزينو واتلغت الماده
    يعنى فى تهريج اكتر من كده ايه
    وبنسبه للدكتور الجديد بتاع الدايركتور انا مش فاهم منه اى حاجه
    والى عرفته ان فى ناس كتير مش فاهمه منه كمان
    انا جبت اخرى من المعهد ورامى طوبته من الاخر

حسام
    عضو نشط
    عضو نشط

مُساهمة من طرف حسام في السبت 06 مارس 2010, 5:11 pm

أنا رأيي بالنسبة للكتب يعني ياحماده مش مهم نخدها أصلا ده الكتب مليانا كلام على الفادي ومش بفهم منه أي حاجه
    أنا بجيب دروس وحاجات من على النت بستفيد منها أكتر من الكتب
    بتاعة المعهد دي مليوووووووووووووون مره
    وبعدين كمان أنا مش باجى المعهد خالص أنا بروح على الامتحانات
    عشان ظروف شغلي وكده
    بالنسبة لموضوع أنهم ألغه برنامج الماكس عشان مافيش أي مراقب
    ياجماعه ماهي سايبه فابيعمله اللي هم عيزينه

وأنا عامل زي ماسامي قال رامي طوبت المعهد ده من زمااااان

Cool

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 18 أكتوبر 2018, 1:03 am